Stihl GS 461 benzinmotoros láncos daraboló
A termék az alábbi kategóriákban található:
Stihl láncos darabolók és vágótárcsás gépekLeírás
- A STIHL GS 461 kővágó gép tökéletes kiegészítője a STIHL vágótárcsás gépeknek.
- Ez a gép professzionális használatra lett tervezve.
- Alkalmas beton, terméskő és falazókő vizes vágására.
- Az előköszörült gyémántszegmenseknek köszönhetően a gyémántköszörűs láncok az első vágástól kezdve teljesítményük maximumát nyújtják.
- 2-MIX motorral felszerelt, hogy nagy teljesítményt biztosítson.
- A STIHL GS 461 különösen jól használható átfedések nélküli, precíz sarokvágásokhoz és csövek vágásához.
- Vízcsatlakozóval, ami adagolócsap segítségével szabályozza a lánc hűtéséhez és kenéséhez szükséges vízmennyiséget.
- A vezetőlemezek belső vízöblítő rendszerrel vannak ellátva, amely a lánc, láncpálya és az orrkerék hűtését és öblítését biztosítja.
- A készülék könnyű szerkezete a STIHL antivibrációs rendszerrel, a szerszám nélküli bajonett záras tartály elzáróval, kopásmentes indítózsinórral, STIHL ElastoStarttal és hosszú élettartamú légszűrőrendszerrel egyaránt kényelmes használatot biztosít.
Vezetőlemez hossza: 40 cm
Lökettérfogat: 76 cm3
Teljesítmény: 4,3 kW
Tömeg (1): 7,6 kg
Zajteljesítményszint (2): 115 dB(A)
Hangnyomásszint (2): 105 dB(A)
Rezgésgyorsulás bal oldal (3): 4,5 m/s2
Rezgésgyorsulás jobb oldal (3): 4 m/s2
Láncosztás: 3/8"
CO2 kibocsátás: 702 g/kWh
1) Üzemanyag, vezetőlemez és lánc nélkül.
2) K tényező a 2006/42/EK irányelv szerint = 2,5 dB(A)
3) K tényező a 2006/42/EK irányelv szerint = 2 m/s2
- STIHL antivibrációs rendszer: a kényelmesebb munkavégzésért. Az erős rezgések a motoros gépek fogantyúinál hosszabb távon keringési problémákat okozhatnak a kezekben és karokban. Az antivibrációs rendszerrel felszerelt gépekben a fogantyúknál jelentkező rezgések, amelyeket a motor és a mozgó alkatrészek okoznak, jelentősen csökkentettek.
- Dekompressziós szelep: könnyített indítás. Az indítás során a dekompressziós szelep lehetővé teszi a hengerben lévő sűrített keverék egy részének távozását. Így a szükséges húzóerő a behúzó kötélen jelentősen csökken, megóvva a kezelőt és az indítórendszert a túlterheléstől.